Termeni si conditii

Te rugam sa citesti cu atentie acest set de termeni si conditii, inainte de a folosi website-ul nostru sau de a cumpara din produsele noastre. Toti utilizatorii inteleg si sunt de acord cu faptul ca accesul si folosirea acestui website sunt subiectul unor termeni si conditii enuntati in continuare si altor legi aplicabile si in vigoare. In cazul in care nu esti de acord cu acest set de termeni si conditii, te rugam sa nu folosesti acest website.

  1. Copyright

Intregul continut de pe acest website (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea companiei. Compania nu garanteaza ca website-ul si continutul acestuia nu contine erori sau ca intregul continut este 100% corect si valid. Clientii companiei au dreptul de a copia si printa continutul website-ului sau portiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda in cadrul companiei noastre. Nu este sub nici o forma permisa preluarea continutului de pe acest website in scopuri comerciale. In cazul anumitor plangeri / probleme / sugestii legate de copyright, va rugam sa ne scrieti un email pe contact@floraria-unique.ro cu titlul COPYRIGHT termeni si conditii, veti primi un raspuns in maxim 24 de ore de la primirea emailului (zile lucratoare).

  1. Garantii oferite de website

Acest website este oferit clientilor / vizitatorilor sai sub forma actuala (asa cum este sau asa cum este disponibil la acel moment), fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate. Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe www.floraria-unique.ro, in urmatoarele conditii dovedibile: flori livrate necorespunzator calitativ (flori uscate / vestejite, fori rupte, aranjament deteriorat, recipient rupt, recipient sparte), livrare neconform specificatiilor dintr-o eroare de operare. Returnarea banilor nu se ofera din motive subiective de tipul: “nu imi place”, “nu mi se pare realizat corect” etc. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile si dovedibile din poze (deteriorari, ruperi spargeri, ofiliri). Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate in articolul 10 din acest set de termeni si conditii. Garantia banilor inapoi se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate, alaturi de toate documentele primite (in conditiile de returnare mentionate in art. 9): factura, felicitare, cutie, vaza, instructiuni, cos, burete, flori, ciocolata, urs de plus, vin, sampanie (produsele consumabile / alimentare in varianta sigilata, in stare intacta, in caz contrar suma nu poate fi returnata pentru produsul respectiv) etc. Oferim garantia produsului disponibil in stoc furnizor la un moment dat, conform marcaj website, insa stocurile pot diferi, iar produsele pot fi inlocuite cu altele de aspect si valoare asemanatoare. Pentru cosurile cadou se va respecta descrierea continutului disponibila pe website si valoarea acestora, clientul intelege si accepta faptul ca anumite produse pot diferi precum marca, coloristica ambalaj si forma cutie.

Garantia produselor. Produsele comercializate pe www.floraria-unique.ro beneficiaza de garantie in baza .G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008, atat timp cat nu constituie produse de tip perisabil/ flori / plante. Pentru produsele perisabile oferim o garantie clara de 4 zile mentinerea prospetimii florilor in cazul respectarii regulilor de intretinere mentionate pe eticheta produsului. Se va raspunde la solicitarea de garantie doar daca produsul returnat este intact si insotit de elementele doveditoare ale achizitiei. Returnarea produsului se face la sediul vanzatorului sau prin curierat, caz in care costurile expeditiei vor fi suportate de Vanzator daca solicitarea este bine intemeiata. Solutionarea garantiei se face in termen de 15  zile de la receptia solicitarii. Nu se acorda garantia produselor ce prezinta urme de lovituri, crapaturi, zgarieri.

  1. Produse disponibile

Trebuie sa ai peste 18 ani pentru a putea comanda de pe acest website – acest website comercializeaza si bauturi alcoolice/tutun. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru comenzi mai mici de 80 RON  solicitam o taxa de transport de 30 RON. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 80 RON, livrarea este gratuita. Specificatiile produselor disponibile pe website sunt mentionate in pagina fiecarui produs disponibil. Anumite produse pot deveni indisponibile in stoc la un moment dat, compania nu are obligatia de a anunta clientul de stocul disponibil in timp real. Anumite produse pot suferi modificari de poze, specificatii, pret sau stoc in orice moment – compania nu are obligatia de a anunta clientii sau vizitatorii website-ului de aceste modificari.

Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice; plantele si florile naturale sunt unice, aspectul lor putand diferi, floristii vor realiza creatii florale cat mai ample si frumoase in functie de tehnica de lucru cunoscuta si de politica de inlocuiri 3; produsele din cosul cadou pot diferi, pastrandu-se aspectul / gustul / tematica / aroma generala si valoarea) -se respecta intocmai valoarea produsului final si aspectul / caracteristicile general.

Aranjamente florale si disponibilitatea lor in functie de anotimp
In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi  valoare  sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord.
Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.
Aranjamente deteriorate
Aranjamentele florale sunt transportate cu grija si sunt alcatuite din materie prima de calitate. Se poate insa intampla in foarte rare ocazii ca aranjamentele sa nu ajunga in cea mai buna stare la destinatar.
Daca acest lucru se intampla va rugam sa ne contactati pentru a va rambursa plata sau pentru a va oferi o noua livrare gratuita pentru o data ulterioara.

Garantii oferite de noi
Pentru produsele si serviciile care se afla sub controlul nostru va oferim garantia rambursarii totale a platii sau oferirea unor vouchere cadou in contravaloare daca:
>  Nu s-a facut livrarea la data agreata cu dumneavoastra din motive care au tinut strict de noi.
>  Livrarea a intarziat la data agreata.
>  Produsele primite de destinatar au fost deteriorate. Va putem rambursa plata in conditiile returnarii produsului deteriorat.
>  Nu putem sa onoram comanda dumneavoastra din motive ce tin de noi, va vom returna banii.
>  A fost livrat produsul gresit. O sa va rugam sa ne semnalati greseala, iar noi vom retrimite comanda dumneavoastra.
Dorim sa va reamintim ca singurele optiuni de compensare sunt rambursarea sumei platite sau vouchere cadou pentru achizitii viitoare, orice alta forma de compensare nu este subiect de negociere.

Regimul ofertelor speciale
Ocazional, putem oferi produse cu pret redus. Aceste oferte sunt valabile numai in perioada mentionata si nu constituie o oferta permanenta.
Daca un client cumpara un produs care devine subiectul unei oferte reduse ulterior, pretul la momentul achizitiei are prioritate.
Nu putem face reduceri pentru produse deja cumparate.

Preturile produselor pot fi subiectul unei negocieri doar in cazul unor volume mari.

  1. Metode de comanda

4.1 Comenzi telefonice

Oricare ar fi produsele de interes, ne poti suna oricand pentru a-ti raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda ta. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Modalitati de plata pentru comenzi telefonice:

  • transfer bancar
  • depunere numerar in cont
  • plata cash unui curier (implica o taxa suplimentara de 10 RON)
  • plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii
  • plata cash la livrare

4.2 Comenzi prin email

Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei. Modalitati de plata pentru comenzi prin email:

  • transfer bancar
  • depunere numerar in cont
  • plata cash unui curier (implica o taxa suplimentara de 10 RON)
  • plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii
  • plata cash la livrare

4.3 Comenzi la sediul nostru

Te asteptam oricand la sediul nostru pentru plasarea comenzii. Aici vei fi intampinat de catre echipa noastra de operatori dedicati, gata sa iti ofere tot suportul de care ai nevoie. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a

4.4 Comenzi online

Pentru a comanda online pe unul dintre website-urile noastre trebuie sa:

  • alegi produsul dorit
  • citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui
  • daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos
  • in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont
  • completezi datele tale (numite de facturare)
  • completezi datele de livrare cu atentie
  • alegi data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi
  • selectezi metoda de plata
  • revizuiesti cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe
  • alegi daca doresti sa ramai anonim sau daca vrei sa primesti notificare de livrare prin SMS
  • apesi butonul finalizeaza comanda

Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

  1. Livrare produse

5.1 Zone deservite

In Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrarile in sistem propriu sau prin curieri specializati – firme de curierat partenere. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pentru comenzi mai mici de 80 RON  solicitam o taxa de transport de 30 RON. Pentru comenzi mai mari sau egale cu 80 RON, livrarea este gratuita.

5.2 Metode de livrare

Pentru Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrari in aceeasi zi, de luni pana sambata, in 2-4 ore de la primirea comenzii insa ora de livrare nu poate fi garantata. Facem constant eforturi sustinute pentru a respecta cu exactitate intervalele orare indicate de catre clienti, insa acest lucru nu este tot timpul posibil in conditii de volume mari de comenzi, trafic greu, vreme nefavorabila sau alte conditii de forta majora. In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil

Te rugam sa respecti conditiile de mai jos:

  • comanda sa fie primita si achitata pana in orele 15:00
  • livrarile se pot efectua de luni pana vineri 09-18:00, iar sambata 09-14:00
  • orele de livrare nu pot fi garantate

Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.

5.3 Metode de ambalare

Pentru Bucuresti si zonele limitrofe:

  • produsele de floristica, plante naturale – sunt livrate conform pozei si specificatiilor de pe website, fara ambalare speciala / impachetare cadou
  • produsele tip cosuri cadou – sunt livrate impachetate in folie protectoare tip celofan
  • produsele tip decoratiuni, instalatii, cadouri neperisabile – sunt livrate in ambalajul original, cu instructiuni de folosire aferente
  • toate produsele perisabile sunt transportate in conditii de temperatura si umiditate optime

5.4 Anonimitate

Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.

5.5 Riscuri livrare

In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate la vecini / receptie / portari, urmand ca persoana ce a ridicat coletul sa mentioneze pe fisa de livrare numele complet si semnatura, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire Unique Flowers nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa Unique Flowers va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.

Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”.

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte algomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau “livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata” o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor. Pentru comenzile in provincie vom asigura legatura clientului cu societatea de curierat pentru a solutiona eventuale situatii in procesul de livrare.

  1. Metode de plata

6.1 Card bancar, online

Cumparaturile online au devenit foarte sigure in ultimii ani, astfel incat nu trebuie sa te temi de absolut nimic. Intri pe website-ul dorit din grupul nostru, plasezi comanda alegand metoda de plata Card bancar online, iar dupa finalizarea comenzii vei fi redirectat catre serverul securizat pentru plata. Te rugam sa introduci cu atentie datele card-ului, iar daca ai nevoie de ajutor, operatorii nostri iti pot oferi tot suportul telefonic, in timp real. Pentru orice tip de probleme intampinate, te asiguram ca le vom rezolva impreuna in cel mai scurt timp posibil.

6.2 Transfer bancar

Transferul bancar este efectiv plata prin banca – Op (ordin de plata) – acest tip de plata poate fi efectuat direct la sediile bancilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking. Platile trebuiesc efectuate in avans, iar dupa plata este indicat sa ne transmiti dovada platii prin email, pentru o procesare mai rapida a comenzii. Astfel, dupa validarea dovezii de plata, departamentul de contabilitate din cadrul grupului va integra comanda spre procesare si nu vom astepta intrarea efectiva a banilor in banca, lucru ce ar putea intarzia intre anumite banci.

Datele noastre pentru plata sunt:

  • SC Unique Flowers Corner SRL,
  • CUI 36503119,
  • J40/11851/2016
  • CONT RO74UGBI0000872001857RON
  • Garanti Bank

6.3 Cash prin ridicare de catre un curier

Poti alege sa achiti cash unui curier, insa DOAR in avans, inainte de livrare. De asemenea, te rugam sa iei in considerare faptul ca aceasta metoda de plata este disponibila pentru Bucuresti si zonele llimitrofe si faptul ca se percepe o taxa suplimentara de 10 RON, TVA inclus pentru deplasarea curierului la adresa indicata. Aceasta metoda de plata este disponibila DOAR in functie de traseul soferilor si nu este garantata. Va rugam sa ne contactati pentru informatii suplimentare. Aceasta metoda

6.4 Plata la livrare

Acceptam plata la livrare / ramburs pentru Bucuresti si zonele limitrofe. Aceasta metoda de plata este disponibila doar in functie de disponibilitatea interna Unique Flowers

.

  1.  Facturare plati

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – compania nu este platitoare de TVA. Orice comanda plasata pe website se achita inaintea livrarii. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal “Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. “, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu isi asuma raspunderea de a pune la dispozitia clientului factura fizica, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnata si stampilata in Bucuresti prin sistemul propriu de livrare in termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localitati din tara. Chitanta este eliberata doar pentru platile cash.

  1. Returnare produse
  • Produsele neperisabile se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire (in cadrul fiecarui produs este mentionat daca este perisabil sau neperisabil);
  • Produsele perisabile nu se pot returna (in cadrul fiecarui produs este mentionat daca este perisabil sau neperisabil);
  • Produsele neperisabile se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale;
  • Doar transportul coletului de retur va fi platit de catre client in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire;
  • In colet se vor afla toate documentele primite initial;
  • Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului de retur care ramane in sarcina clientului, in 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare si de acceptare a denuntarii contractului din partea SC Unique Flowers Corner (dar nu mai tarziu de 5 zile de la primirea unei eventuale plangeri / solicitari de denuntare a contractului din partea clientului in scris
  • Reclamatii livrare

Pentru reclamatii / conciliere interna gratuita te rugam sa te adresezi pe adresa de email unique.flowers.shop@gmail.com. Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (produse perisabile) / maxim 14 zile de la livrare (produse neperisabile), exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 5 zile.

  1. Anulare comenzi

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la unique.flowers.shop@gmail.com. cu cel putin 4 ore anterior orei de si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.

In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris.

Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim o ora inaintea orei de livrare.

  1. Confirmari de comanda si livrare

11.1 Confirmari de comanda

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic).

11.2 Probleme livrare comanda

Pot exista situatii in care destinatarul sa nu fie gasit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, angajatii companiei vor proceda conform uneia dintre solutiile enuntate mai jos, in functie de situatia survenita:

  • destinatarul nu este la adresa – coletul va fi predat, pe baza de semnatura si preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locatie (vecin, coleg, ruda, sot / sotie etc.)
  • dstinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie – se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul livratorului permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda si pentru o noua livrare; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului. Eventuale distrugeri ale produselor perisabile din astfel de comenzi cad in sarcina clientului si nu pot fi reclamate SC Unique Flowers Corner SRL.
  • destinatarul refuza primirea coletului – angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.
  • in cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

11.3 Confirmari de livrare

Clientul va primi prin email sau prin SMS confirmarea de livrare a comenzii fara a fi mentionat numele persoanei care a primit coletul. In cazul in care se doreste aceasta informatie, clientul poate oricand solicita acest lucru prin email sau telefonic angajatilor companiei.

Confirmarea livrarii prin SMS – Pentru a fi eligibil receptionarii prin sms a confirmarii de livrare, numarul introdus de catre client trebuie sa respecte formatul 0040/+40/0 7(03)xx xxx xxx, sa fie compatibil cu tehnica SMS si sa apartina retelelor Vodafone, Orange, Telekom sau alte retele care opereaza pe teritoriul Romaniei. Compania nu isi asuma raspunderea pentru livrarea gresita a mesajului sms sau nelivrarea acestuia din urmatoarele cauze: introducerea gresita a numarului de telefon, numarul nu respecta formatele acceptate, numarul este portat, exista erori de retea sau in sistemul partenerilor, clientul nu alege optiunea de transmitere prin sms a confirmarii de livrare, la plasarea comenzii. Compania nu poate inregistra ulterior plasarii comenzii solicitarea de receptionare a confirmarii de livrare prin SMS intrucat aceasta optiunea poate fi selectata doar din procesul de comanda.

  1. Cesionare si subcontractare

Compania poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Compania va fi intotdeauna responsabila fata de client pentru toate obligatiile contractuale.

  1. Confidentialitate si publicitate

Clientul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice nici una dintre informarile primite de la companie.

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre client companiei, incluzand, dar fara a se limita la comanda, vor ramane in proprietatea companiei. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la companiei si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al companiei. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare companiei, facute de catre client fara acordul companiei, pot atrage dupa ele apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.

  1. Termene si penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare

In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.

  1. Respectarea legilor si standardelor

Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

  1. Raspundere

Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

  1. Incalcare prevederi si drepturi

Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email unique.flowers.shop@gmail.com. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.

  1. Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

  1. Legea aplicabila

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

  1. Prevederi diverse

Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.

Compania si clientul vor fi considerati cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.

Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Compania isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.

  1. Consimtaminte

Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti şi sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte şi complete despre dumneavoastra si despre livrare.

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Compania prelucrează datele clientilor / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii si produse, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, clientii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodata, clientii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa in scris pe adresa de email unique.flowers.shop@gmail.com. De asemenea, clientilor le este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate in strainatate.

Observatie:

*orice persoana are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Navigand pe acest website, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Un “Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie” ) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul.

Cookie-ul este instalat prin solicitara emisa de catre un web-server unui browser. Un cookie este format din 2 parti: numele si continutul sau valoarea cookie-ului. Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) si nu mai sunt retinute o data ce utilizatorul a parasit website-ul si unele cookie-uri sunt retinute si refolosite de fiecare data cand utilizatorul revine pe acel website (‘cookie-uri permanente’). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi sterse de un utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului.

O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:

  • Cookie-uri de performanta a site-ului
  • Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
  • Cookie-uri pentru geotargetting
  • Cookie-uri de inregistrare
  • Cookie-uri pentru publicitate
  • Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate
  1. Promotii si oferte

Orice promotie sau oferta disponibila pe website are un termen de valabilitate mentionat de catre companie si anumiti termeni si conditii disponibili public in cadrul website-ului. Clientii care beneficiaz de aceste promotii sau oferte se vor supune termenilor si conditiilor legate de respectiva promotie sau oferta, respectivele prevederi completand setul de termeni si conditii de fata si nu anulandu-l.

Voucher de discount pentru o noua comanda. Periodic, compania poate oferi un voucher de discount la plasarea unei comenzi noi pe website, ce poate fi folosit la o viitoare comanda. Valoarea discount-ului este stabilita de catre companie. Nu se accepta in acest caz sa se plaseze o noua comanda de catre client folosind vocuherul primit, iar prima comanda sa fie anulata. Compania isi rezerva dreptul de a anula acest tip de comenzi, chiar si in cazul in care sunt achitate (suma fiind returnata in acest caz conform art.9). Voucherul poate fi folosit doar in cazul in care comanda initiala a fost finalizata cu succes: achitata, livrata. Voucher-ele de discount, discount-urile din promotii cu alte companii, discount-urile din contul de client sau din cardul de fidelitate nu se cumuleaza cu alte reduceri sau intre ele. Clientul poate allege un singur discount de care sa beneficieze.